14 Trendów kształtujących przyszłość eCommerce

W najbliższych latach eCommerce doświadczy kolejnej fali zmian. W tym artykule znajdziesz najpopularniejsze przewidywania eCommerce i przyszłe trendy, które ukształtują nową erę eCommerce.

Monolity ograniczają marketerom możliwość szybkiego wprowadzania zmian w sklepie internetowym, powodując, że nie nadążają za oczekiwaniami użytkowników, tracą konwersje i przychody. Tu na ratunek przychodzi podejście headless commerce.

Headless commerce jest częścią podejścia composable commerce, w którym firmy eCommerce mogą swobodnie dobierać idealny tech stack i układać go w unikalną kompozycję, która spełnia ich unikalne wymagania biznesowe.

Podejście headless commerce opiera się na idei oddzielenia warstwy prezentacji (frontend/strona internetowa) od logiki aplikacji (backend). Zapewnia to zwinność startupu, elastyczność i skalowalność nawet najbardziej dojrzałym przedsiębiorstwom.

Jakie inne korzyści przynosi podejście headless commerce dla biznesu eCommerce?

Ponieważ w headless commerce frontend i backend istnieją niezależnie, nie ma już współzależności pomiędzy tymi dwoma warstwami. To daje firmom większą swobodę w tworzeniu i aktualizowaniu warstwy prezentacji bez ingerencji w backend. Szybkie zmiany i ciągłe iteracje mające na celu dostosowanie frontu do ciągle zmieniających się potrzeb klienta, a tym samym zapewnienie doskonałego doświadczenia klienta jest tym, co daje headless commerce absolutną przewagę.
Architektura headless to podejście, które wpisuje się w szersze trendy, takie jak architektura mikroserwisów, która była ratunkiem dla Netflixa i Amazona. Wszystkie z nich znacząco odeszły od złożonych rozwiązań na rzecz mikroserwisów, ponieważ zdały sobie sprawę, że monolity zagrażają ich wzrostowi.
Wreszcie, headless commerce pomaga firmom pozostać odpornymi na przyszłość, ponieważ mogą one podłączać i odłączać rozwiązania innych firm (integracje) w zależności od potrzeb biznesowych.

Przejście na composable przynosi liczne korzyści, które zwiększają zadowolenie klientów poprzez:

Przejście na composable przynosi liczne korzyści, które zwiększają zadowolenie klientów poprzez:

  • Umożliwienie łatwiejszego skalowania i poprawy wydajności stron internetowych

  • Wsparcie dla architektury mobile-first

  • Szybsze i bezpieczniejsze aktualizacje

  • Zapewnienie zaawansowanej personalizacji

  • Zapewnienie najwyższej elastyczności

  • Przeczytaj więcej o korzyściach płynących z headless commerce

Silnie skomponowana podróż powinna zaczynać się od witryny sklepowej, ponieważ frontend napędza doświadczenie klienta.

Skup się na doświadczeniu klienta

W 2021 roku 44,5% organizacji na całym świecie ujawniło, że postrzegają doświadczenie klienta (CX) jako podstawowy wyróżnik konkurencyjny.
Źródło: Statista

COVID-19 popchnął branżę detaliczną do świata cyfrowego, szukając sposobów na zaoferowanie swoim nabywcom bogatych i wygodnych doświadczeń zakupowych, które utrzymują lojalność klientów w zatłoczonym świecie eCommerce. Dziś świat technologii rozszerza się, a internetowe firmy detaliczne szukają sposobów na innowacje i poprawę doświadczeń klientów.

Doświadczenie klienta jest tym, co zwiększa współczynnik konwersji i ROI. Ponieważ frontend jest miejscem, w którym dzieje się doświadczenie klienta, priorytetowe traktowanie CX powinno być jednym z głównych celów frontend. W końcu szybki, mobilny frontend napędza niesamowity CX i zatrzymanie klienta.

Aby poprawić doświadczenie klienta w swojej witrynie eCommerce, powinieneś rozważyć następujące kwestie:

  • Zapewnij swoim klientom błyskawiczne mobilne doświadczenie eCommerce.

  • Zabezpiecz bezproblemowe doświadczenia omnichannel dzięki zoptymalizowanej pod kątem urządzeń mobilnych witrynie sklepowej (z PWA lub aplikacją natywną)

  • Dodaj recenzje produktów, aby budować przejrzyste relacje i lojalność klientów.

  • Wdrożenie łatwo zmiennego frontu sklepowego dla swojej witryny, aby dostosować się do potrzeb klientów.

AI w zachowaniach konsumentów

Forbes opisuje marketing AI jako "metodę wykorzystania technologii w celu poprawy podróży klienta." Marketing AI wykorzystuje sztuczną inteligencję do wyszukiwania wzorców i przewidywania zachowań klientów, aby poprawić ich podróż zakupową.

Jak można wdrożyć AI w firmie?
Identyfikacja i prognozowanie trendów zachowań zakupowych konsumentów. Użyj systemów AI do zbierania danych z mediów społecznościowych i źródeł wiadomości, a także poprzedniej sprzedaży i ocen klientów, aby określić, czego oczekują konsumenci i na jakie produkty wydadzą więcej pieniędzy.
Analiza nastrojów klientów. Analiza nastrojów to technika, która wykorzystuje rozwiązania analizy tekstu do analizy odczuć konsumentów. Systemy AI mogą przeskanować pulę recenzji online, a następnie pomóc Ci zrozumieć, czy Twoi klienci są zadowoleni z jakości i ceny Twoich produktów.

Rzeczywistość rozszerzona

Rzeczywistość rozszerzona symuluje osobiste doświadczenia zakupowe, pozwalając klientom zobaczyć, jak dany produkt może wyglądać w rzeczywistości. Dzięki AR, klienci klikają na produkt i natychmiast widzą go nałożonego na siebie, gdziekolwiek skierują swoje urządzenie mobilne. Ponieważ mogą oglądać produkt pod każdym możliwym kątem w interaktywnym doświadczeniu 360 stopni, daje im to lepsze wyobrażenie o wartości produktu.

I tu jest to, z czego większość ludzi nie zdaje sobie sprawy. Rzeczywistość rozszerzona będzie prawdopodobnie szerzej stosowana niż rzeczywistość wirtualna. Według Grand View Research, globalny rynek wirtualnej rzeczywistości będzie wart 87 miliardów dolarów w 2030 roku. Dla porównania, globalny rynek rzeczywistości rozszerzonej będzie wart 597 miliardów dolarów w 2030 roku. Oznacza to, że globalny rynek rozszerzonej rzeczywistości będzie prawdopodobnie sześciokrotnie większy od rynku wirtualnej rzeczywistości.

Smartfony, inteligentne okulary i inne urządzenia ręczne i noszone zapewnią większość tych doświadczeń. Shopify AR jest przykładem narzędzia, które już teraz pozwala klientom oglądać produkty w naturalnym środowisku przed ich zakupem.

Wyszukiwanie głosowe

Wyszukiwanie głosowe to technologia rozpoznawania głosu, która pozwala użytkownikom na przeprowadzanie wyszukiwań poprzez głośne mówienie, zamiast wpisywania tekstu.

Jakie korzyści dla sprzedawców wynikają z korzystania z wyszukiwania głosowego?

  • Wyszukiwanie głosowe odbywa się bez użycia rąk i jest zawsze dostępne.

  • Klienci mogą szybciej przeglądać i kupować produkty.

Dzięki Siri i Google Assistant marki nie muszą rozwijać autorskich funkcji głosowych.
Najpopularniejszą czynnością amerykańskich posiadaczy inteligentnych głośników w 2020 roku było pytanie o rekomendacje i informacje o produktach. Dlatego voice search tech ma ogromny potencjał dla marketerów.
Asystenci głosowi analizują dane osoby, która zadała pytanie z podobnymi profilami klientów i tworzą proaktywne rekomendacje. Ponadto wyszukiwanie głosowe ma wszystko, co wiąże się z optymalizacją SEO strony internetowej. 71% konsumentów woli przeprowadzać zapytania o wyszukiwanie za pomocą głosu zamiast wpisywania. Dlatego tak ważne jest, aby dostosować swoją stronę eCommerce do zapytań wyszukiwania głosowego.


Oto kilka istotnych wskazówek, jak zoptymalizować swoją stronę eCommerce pod kątem technologii wyszukiwania głosowego.

  • Użyj fraz i pytań, które są zwykle używane w rozmowach jako słowa kluczowe.

  • Dodaj do swojej strony sekcję FAQ, ponieważ klienci mogą szukać informacji o produkcie, zadając swojemu głosowi różne pytania.

  • Dodaj wiele wersji językowych do swojej witryny.

  • Dąż do osiągnięcia pozycji 0 w Google (Direct Answer), ponieważ 40% wszystkich wyników wyszukiwania głosowego pochodzi z featured snippets.

Rozpoznawanie obrazów przekształcone w rozpoznawanie produktów

Technologia rozpoznawania obrazu istnieje już od jakiegoś czasu. Jednym z najpopularniejszych zastosowań tej technologii jest odblokowywanie telefonu poprzez skanowanie twarzy. Jednak w ostatnich latach funkcjonalność rozpoznawania twarzy gwałtownie wzrosła. Dziś ta technologia może nie tylko rozpoznać twarz, ale jest również w stanie dostarczyć Ci informacji na temat obiektów, jeśli skierujesz na nie kamerę.

Technologia ta może odczytywać etykiety i kody kreskowe, i to właśnie tutaj zaczyna się wpływ na eCommerce. W kontekście eCommerce, rozpoznawanie obrazu zamienia się w rozpoznawanie produktów. Ta technologia może dać klientowi informacje na temat konkretnego produktu w dowolnym momencie.

Dobrym przykładem narzędzia do rozpoznawania produktów jest Google Lens. Jest to aplikacja napędzana przez AI, która wykorzystuje kamerę smartfona i głębokie uczenie maszynowe, aby nie tylko wykryć obiekt przed obiektywem kamery, ale także zrozumieć, czym on jest.

Jakie możliwości niesie technologia rozpoznawania produktów dla eCommerce?

  1. Ulepszone rekomendacje produktów. Dzięki tej technologii można pokazać podobne produkty klientowi, który szuka konkretnego przedmiotu. Takie podejście może wyeliminować proces filtrowania produktów, poprawić zaangażowanie klienta i skrócić jego podróż.

  2. Szybsze wyszukiwanie. Dzięki wyszukiwarce rozpoznającej produkty, klienci mogą wysłać zdjęcie przedmiotu, który chcą kupić do chatbota na messengerze. A w ciągu kilku sekund silnik przefiltruje zapasy i znajdzie produkt. Dobrym przykładem takiej technologii będzie Style Match firmy ASOS.

  3. Wirtualna stylizacja. System rozpoznawania produktów można przekształcić w usługę stylistyczną. Takie rozwiązanie może oferować produkty, które dobrze pasują do produktów znajdujących się w koszyku użytkownika.

Wideo i zakupy na żywo

Wszyscy, od marek po media, sprzedawców internetowych i ekspertów od marketingu cyfrowego, huczą o zakupach wideo na żywo, ponieważ rozwijają się one we wszystkich segmentach. Konsumenci przyzwyczajają się do bardziej angażujących i spersonalizowanych doświadczeń, a zakupy wideo na żywo są najbardziej oczywistym i inspirującym rozwiązaniem tego wyzwania.

Według badania z 2021 roku, około 84% kupujących livestream w mediach społecznościowych czuło, że ten kanał zapewnia możliwości zakupu limitowanych kolekcji i edycji.
Źródło: Statista

Podczas strumienia na żywo widzowie mogą angażować się i wchodzić w interakcje, wysyłając polubienia i komentarze oraz zadając pytania w czasie rzeczywistym na temat produktów i usług, które są wyświetlane w strumieniu.

Z gospodarzem przed kamerą i agentami obsługi klienta za kulisami, konsumenci nigdy nie byli tak zainspirowani i nie czuli się tak pewnie dokonując zakupu online. Szybkość, z jaką konsumenci otrzymują odpowiedzi na swoje pytania w czasie rzeczywistym, jest nieporównywalna z jakimikolwiek wcześniejszymi doświadczeniami z obsługą klienta w sieci.

Sprzedawcy mogą organizować pokazy z udziałem pracowników sklepu, ekspertów wewnętrznych lub współpracować z influencerami. Dzięki zakupom wideo na żywo sprzedawcy mogą skupić się na budowaniu zaangażowania i tworzeniu społeczności online lub mogą jeszcze bardziej skupić się na napędzaniu konwersji poprzez stosowanie zniżek, kodów promocyjnych lub ekskluzywnych ofert.
Wideo zakupy na żywo to przyszłość eCommerce, która wypełni lukę między zakupami offline i online.

Omnichannel experience

Kanały to media, za pomocą których marka komunikuje się ze swoimi klientami: strona internetowa marki (zarówno desktop, tablet, mobile, jak i inne urządzenia), jej fizyczne sklepy, billboard, a nawet opakowania produktów, e-maile, rozmowy telefoniczne, live chat, wszelkiego rodzaju kanały marketingowe, czy wideorozmowy.

Podejście omnichannel integruje kanały ze sobą, aby stworzyć płynne doświadczenie klienta niezależnie od tego, z jakiego kanału korzysta.
Według The Harvard Business Review, około 73% klientów preferuje zakupy za pośrednictwem wielu kanałów.
Płynne doświadczenia zakupowe omnichannel usuwają tarcie związane z poruszaniem się pomiędzy różnymi punktami kontaktowymi, ułatwiając klientowi ukończenie jego podróży zakupowej. Na przykład, klient może rozpocząć zapytanie w jednym kanale i łatwo przenieść je do innego bez konieczności rozpoczynania od nowa.

Aby stworzyć skuteczną strategię omnichannel dla biznesu eCommerce należałoby:

  • Wdrożyć sprzedaż opartą na treści we wszystkich kanałach

  • Przyjąć podejście mobile-first

  • Wykorzystać spójne strategie lojalnościowe

Progresywne aplikacje internetowe

Zakupy z urządzeń mobilnych stały się rutyną dla większości ludzi. Oczekuje się, że sprzedaż na smartfonach znacznie wzrośnie i w 2022 roku przekroczy 432 miliardy dolarów (Źródło: Statista).

Progressive Web App to rodzaj aplikacji internetowej, która łączy w sobie zalety strony internetowej i natywnej aplikacji mobilnej. W przeciwieństwie do aplikacji mobilnych, pojawiają się w Google i mogą być linkowane, ale jednocześnie oferują podobną funkcjonalność do natywnych aplikacji mobilnych. PWA mogą działać w trybie offline, wysyłać powiadomienia push i wykorzystywać możliwości urządzeń mobilnych w taki sam sposób jak aplikacje natywne.

Aby utrzymać wydajność, wysoki ranking w Google i doświadczenie natywnej aplikacji mobilnej, eCommerce skłania się ku PWA jako wygodnej odpowiedzi na rosnące wyzwania związane z omnichannel i mobile-first consumer demands.

Dzięki progresywnym aplikacjom internetowym utrzymanie płynnego UX jest wygodniejsze i tańsze niż w przypadku oddzielnych aplikacji mobilnych. Dodatkowo, wykorzystanie PWA prowadzi bezpośrednio do zmniejszenia tzw. luki mobilnej.

Zrównoważony eCommerce

Konsumenci stają się coraz bardziej świadomi ekologicznie. Dlatego też ochrona naszej planety napędza wiele decyzji, które ludzie dziś podejmują. Jednak przejście na zrównoważoną gospodarkę jest zarówno jednym z największych wyzwań, jak i wielkich możliwości.
Branża eCommerce jest liderem, który może połączyć cyfryzację i zrównoważony rozwój. Przedsiębiorstwa na całym świecie stoją na czele zrównoważonych rozwiązań jutra i kształtują sposób, w jaki robimy zakupy online.
Około 44% konsumentów na całym świecie stwierdziło, że w 2021 roku z większym prawdopodobieństwem dokona zakupu od firmy, która ma wyraźne zobowiązanie do zrównoważonego rozwoju (źródło: Statista).
Od wyboru odpowiedniego partnera, sposobu pakowania produktów przez handlowców, sposobu przetwarzania tych produktów w centrach dystrybucji, po ich dostarczenie do drzwi klientów i nadanie tym produktom drugiego życia.

Zrównoważony rozwój staje się nową normą i przyszłością eCommerce.

Drony dostarczające produkty do e-handlu

Drony to roboty, które latają i mogą być sterowane ręcznie lub zaprogramowane do samodzielnego lotu. Świat, w którym żyjemy ciągle się zmienia, istnieje możliwość, że drony będą dostarczać zamówienia do klientów. Tacy giganci eCommerce jak Amazon Prime Air już przygotowują się do dostaw dronowych.

Przewiduje się, że rynek dostaw paczek za pomocą dronów wzrośnie z 228 mln USD w 2022 roku do 5 556 mln USD do 2030 roku, przy CAGR 49,0% od 2022 do 2030 roku".
Źródło: businesswire.com

Ponieważ drony są znacznie szybsze od ludzi ich wdrożenie może znacząco skrócić czas dostawy. Technologia ta z pewnością będzie korzystna zarówno dla firm jak i klientów. Koszty dla firm będą znacznie niższe, a ludzie szybciej otrzymają to, co zamówili.
Drony są już wykorzystywane do wyszukiwania, identyfikacji i transportu towarów w magazynach. To tylko kwestia czasu, kiedy drony staną się niezbędne dla branży eCommerce.

Sklepy wyskokowe eCommerce

Brak sklepu typu walk-in może być wadą, ponieważ niektórzy ludzie nadal wolą dokonywać zakupów osobiście. Aby rozwiązać ten problem, internetowe marki detaliczne mogą otworzyć sklepy pop-up, aby towarzyszyć produktom, które sprzedają online.
Pop-up stores to sklepy z cegły i zaprawy, które są otwarte tylko przez krótki okres czasu. Dla firm eCommerce taka opcja daje możliwość uzyskania nieco stałej lokalizacji z krótkoterminowymi umowami najmu i niższym ryzykiem finansowym.

Po pandemii świat handlu detalicznego przesunął się na zakupy online, ale nie oznacza to, że ludzie nie chcą już sklepów murowanych.

Oto kilka opcji, jak wprowadzić sklep pop-up do swojego biznesu eCommerce:

  • Event pop-ups. Możesz użyć sklepów pop-up, aby wygenerować buzz wokół wydarzeń marketingowych i uzyskać informacje zwrotne na temat produktu w czasie rzeczywistym.
    Wirtualne pop-upy. W wirtualnym pop-up shopie klienci będą mogli przejść przez wirtualne pokoje ze wskazówkami awatarów pomagających w zakupach.
    Sklep w sklepie. Ten rodzaj sklepu pop-up występuje, gdy sprzedawcy internetowi przeznaczają pewną przestrzeń dla marek partnerskich, aby otworzyć sklep.

Web 3.0

Web 3.0 to najnowszy buzzword przejmujący świat technologii i venture capital. Web 3.0 jest postrzegany jako trzecia generacja Internetu, zdecentralizowany ekosystem online oparty na blockchain.
Teoretycznie użytkownicy będą mogli wymieniać pieniądze i informacje w sieci bez potrzeby korzystania z pośrednika, jakim jest bank lub firma technologiczna.

W tej wizji świata Web 3.0 ludzie mieliby większą kontrolę nad danymi i mogliby je sprzedawać, gdyby się zdecydowali. A wszystko to będzie działać na zdecentralizowanej, rozproszonej technologii ledger.
W tej chwili Web 3.0 jest dość abstrakcyjną koncepcją z niewielkimi podstawami w świecie rzeczywistym. Ale filozofia stojąca za nim napędza miliardowe inwestycje w świecie venture capital, finansując ogromny ekosystem zdecentralizowanych usług internetowych.
W przyszłości inteligentne tokeny i transakcje Web 3.0 mogą stać się powszechne w handlu elektronicznym. Klienci wkrótce będą mogli bezproblemowo kupować towary i usługi za pomocą tokenów i aplikacji zbudowanych na blockchainie.

Aby przygotować się na erę Web 3.0 firmy eCommerce powinny rozważyć wykonanie następujących czynności:

  • Rozważ akceptację płatności kryptowalutowych

  • Dodaj token gated commerce (kiedy dostęp do części sklepu internetowego, jak konkretne przedmioty, sprzedaż lub kolekcje, jest ograniczony do użytkowników posiadających określony NFT).

  • Gamifikacja doświadczenia zakupowego

Metaverse

W lipcu 2021 roku Mark Zuckerburg pokazał przyszłość Facebooka - The Metaverse. Inne firmy również pracują nad swoimi planami dotyczącymi metaverse, oczekiwanej kolejnej iteracji Internetu.
Metaverse jest trudne do zrozumienia, zwykle opisuje się je jako przestrzenie online, gdzie ludzie socjalizują się, pracują i grają jako awatary, które są cyfrowymi reprezentacjami ich tożsamości.
W metawersum ludzie będą się przemieszczać między spotkaniami towarzyskimi z przyjaciółmi, spotkaniami z kolegami z pracy, wycieczkami do innego kraju i zakupami.

W tej chwili ta wersja metawersum jest wciąż w fazie tworzenia, ale dla sprzedawców i marek będzie mądrze zacząć myśleć o tej nowej rzeczywistości i o tym, jakie produkty mogą sprzedawać w najbliższej przyszłości.
eCommerce nowej generacji najprawdopodobniej będzie powiązany z metaverse w taki czy inny sposób, a żeby przygotować się na przyszłość zmiany muszą nastąpić już dziś.

eHandel w przyszłości: statystyki branżowe i prognozy

W ostatnim czasie branża eCommerce rozwija się w szybkim tempie. Przyjrzyjmy się kilku statystykom.
eCommerce będzie stanowić 20,4% globalnej sprzedaży detalicznej do końca 2022 roku, co oznacza wzrost z 10% pięć lat temu (źródło: Statista).
Według ostatniego badania, 76% kupujących online dokonało zakupów na stronie internetowej poza swoim krajem ojczystym.
Według stanu na marzec 2020 r. na całym świecie obserwuje się zauważalny wzrost zakupów online. W USA 23% respondentów stwierdziło, że ich częstotliwość zakupu towarów online wzrosła w porównaniu z miesiącem wcześniej (źródło: Statista).
Pokolenia, które będą kształtować przyszłość eCommerce

Millennials i Gen Z to pokolenia, które właśnie w tym momencie kształtują przyszłość zakupów online. Co trzeba wiedzieć o ich zachowaniach zakupowych?

  • Obecnie 36% millenialsów jest obciążonych dużymi kwotami długu studenckiego. Doprowadziło to do powstania trendu "access over ownership", a także siły napędowej wielu ostatnich innowacji płatniczych, takich jak "buy now, pay later" (źródło: comparecards.com).

  • Na podstawie raportu Bloomberga, dochód rozporządzalny młodych studentów i profesjonalistów wynosi 360 miliardów dolarów. Wraz ze wzrostem tej liczby, firmy starają się znaleźć sposoby na sprzedaż dla tego pokolenia, a wiele z nich próbuje dowiedzieć się, jak zainspirować ich do dokonywania zakupów, zwłaszcza że ich nawyki zakupowe są zupełnie inne niż poprzednich pokoleń.

  • Według badania Statista, 62% amerykańskich Gen Z i Millenialsów dokonuje zakupów na swoim smartfonie w wyniku markowych postów w mediach społecznościowych i/lub treści udostępnianych przez influencerów.

  • Pokolenie Z i millenialsi chcą wspierać realną zmianę. Tegoroczne badanie Deloitte pokazało nam, że Gen Z i millenialsi bardzo troszczą się o środowisko naturalne i próbują pogodzić wyzwania codziennego życia z chęcią przyczynienia się do zmian społecznych. Stąd przewartościowanie priorytetów i większe oczekiwania wobec firm.

Co więc możesz zrobić jako właściciel firmy eCommerce, aby przyciągnąć Millennials i Gen Z jako klientów? Oto kilka wskazówek, które możesz wykorzystać, aby wzmocnić swój biznes eCommerce.

  • Dodaj różne metody płatności, biorąc pod uwagę trend "dostęp nad własnością".

  • Spraw, aby Twoja strona eCommerce była przyjazna dla urządzeń mobilnych.

  • Wykorzystaj media społecznościowe i influencer marketing.

  • Wdrażaj pomysły środowiskowe do swojego biznesu (eko-pakowanie, produkty o minimalnej ilości odpadów, itp.)

Końcowe przemyślenia na temat przyszłości branży eCommerce

Jak widać, istnieje mnóstwo możliwości dla eCommerce w przyszłości. Większość z wyżej wymienionych zmian już się rozpoczęła, a przyszłość eCommerce kształtuje się dziś w tej właśnie sekundzie.
Nie bój się zostawić za sobą starszych rozwiązań eCommerce i zainwestować czas i pieniądze w technologię, która da Ci więcej możliwości rozwoju i ulepszeń.
Pamiętaj, że najważniejszą rzeczą dla firm eCommerce jest wysokiej jakości doświadczenie klienta, które z kolei może poprawić Twoje konwersje i przychody.

autor oryginału: YULIIA BUINOVA