UŻYTE TECHNOLOGIE
ZAKRES PROJEKTU
BRANŻA
Księgarnia on-line i wygodna subskrypcja prasy z autopłatnością
Brief
Projekt nowej odsłony księgarni kultowy.pl zakłada stworzenie jednego kompletnego systemu sprzedaży prasy, e-produktów, prenumerat odnawialnych, oraz produktów dropshippingowych jak np. kosmetyki. Projekt realizowany był z naciskiem na prędkość działania, dedykowane widoki mobilne oraz odświeżony, godny roku 2021, format graficzny.
Potrzeby projektu
płatności rekurencyjne
łatwość integracji
dedykowany frontend
wykorzystanie nowoczesnych technologii
sprzedaż produktów cyfrowych
Nasza rola w projekcie
audyt przedwdrożeniowy
makieta serwisu
wykonanie frontendu w technologii vuestorefront.io
Multi Inventory Magento 2
dwukierunkowa integracja ERP
bieżące wsparcie w kontaktach z innymi dostawcami
autorski system płatności rekurencyjnych
analityka webowa + GA4
Kluczowe wymagania
Projekt zakładał stworzenie od zera kompletnego systemu sprzedaży prasy, produktów cyfrowych jak e-booki i e-wykroje, autoodnawialnych prenumerat, kolekcji i produktów dropshippingowych jak kosmetyki.
Nowy serwis miał połączyć wiele działów i rodzajów sprzedaży w płynny proces przyjazny dla użytkownika i zachowujący najlepsze wskaźniki analityczne.
Produkty cyfrowe
Sprzedaż produktów elektronicznych.
Przyjazny UX
Całkowicie nowy wygląd strony.
Płatności rekurencyjne
Umożliwienie zakupu autoodnawialnych prenumerat czaspoism.
Długofalowe utrzymanie
Wsparcie developerskie i rozwój projektu.
Chcesz wykonać podobny projekt?
Zapytaj o wycenęNajciekawsze funkcjonalności
Ogrom pracy włożyliśmy w implementację Multi Inventory Magento 2 i utworzenie autorskiego systemu płatności autoodnawialnych. Wymagało to stworzenia customowych modułów Magento 2 oraz znacznej rozbudowy kodu VueStorefront.
Produkty cyfrowe
Serwis umożliwia zakup produktów cyfrowych. E-booki i e-wykroje Klient pobiera ze swojego konta, co wymagało znacznej rozbudowy backendowej i frontendowej tej strefy.
Prenumeraty autoodnawialne
Jednym z kluczowych wymagań była możliwość zakupu autoodnawialnych, kwartalnych, półrocznych i rocznych prenumerat topowych tytułów prasowych. Wymagało to stworzenia autorskiego narzędzia płatności rekurencyjnych, zintegrowania go z systemem ERP Klienta, frontem i marketing automation.
Odpowiednio zmodyfikowaliśmy kod frontendu, żeby spełniał wymagania funkcjonalne i wizualne dla tego typu sprzedaży.
PWA mobile-first frontend
Szybki i wydajny frontend nastawiony na działanie na telefonach. Pełna optymalizacja skalowania zasobów, CDN, wielopoziomowy cache.
Wdrożenie dyrektywy Omnibus
Od stycznia 2023 roku zmiany w prawie narzuciły na sprzedawców obowiązek informowania klientów o realnej kwocie obniżki produktu w stosunku do najniżej jego ceny z ostatnich 30dni. Wymaga to zbierania dużej ilości danych oraz odpowiedniej wizualizacji na froncie. Opracowaliśmy i wdrożyliśmy odpowiednie narzędzia i zmiany graficzne. Dodatkowym atutem jest nasz autorski widget pokazujący na wykresie historię zmiany ceny danego produktu.
kultowy.pl jako oficjalna platforma sprzedażowa wydawnictwa Burda Media Polska utrzymuje pozycję lidera rynku w swoim segmencie. Proponowane przez nas rozwiązania i nowe funkcjonalności muszą sprostać temu wyzwaniu.
Rezultaty
Powstał wysoce funkcjonalny a jednocześnie przyjazny dla użytkowników serwis sprzedażowy łączący sprzedaż pojedynczej prasy i książek, serii kolekcjonerskich, prenumerat tradycyjnych i autoodnawialnych oraz produktów cyfrowych jak e-wykroje czy e-booki.
Wykorzystane technologie
W tym projekcie korzystaliśmy z całej palety technologii. Jeśli podoba Ci się efekt, możemy użyć ich też w Twoim projekcie.
Docenili nas