Ewejściówki to lider na polskim rynku rezerwacji biletów na imprezy kulturalne. Zasięgiem obejmuje większość teatrów i scen w Polsce. Bilety to specyficzny produkt, różniący się znacząco od typowych produktów e-commerce'owych. Wyzwaniem było odpowiednie zebranie i ułożenie w raportach wymiarów analitycznych dających klientowi kompletną wiedzę na temat jego sprzedaży. Wykonaliśmy wdrożenie DataLayer w formie rekomendowanej przez Google, uzupełnionej o kilka wymiarów niestandardowych charakteryzujących bilety do teatrów (data i godzina spektaklu, dzień tygodnia itp). Raporty udostępniliśmy w odpowiednio skonfigurowanej usłudze Google Analytics oraz Data Studio. Zajęliśmy się też monitorowaniem i raportowaniem sprzedaży afiliacyjnej np. widżet na https://komediowy.pl/ w osobnym widoku w Google Analytics.
Kolejnym krokiem w realizacji wdrożenia była dwukierunkowa integracja z narzędziem Marketing Automation - polskim SalesManago. Zostały zintegrowane wszystkie formularze, zaimplementowany protokół WebPush oraz przygotowane szablony maili automatycznych. Stworzyliśmy też plik produktowy do automatycznej wymiany danych.
Co wykonaliśmy?
Integracja z Google Tag Manager
Wdrożenie Enhanced Ecommerce
Wdrożenie własnej Data Layer
Opracowanie i mierzenie wskaźników KPI
Całkowita integracja z SalesManago
Mierzenie sprzedaży afiliacyjnej własnymi kodami
Chcesz wykonać podobny projekt?
Zapytaj o wycenęDocenili nas